![]() Кожний з 20—35 учнів класу пише три такі записки. Після цього всі записки збираються і двоє учнів підраховують, не оголошуючи результатів, кількість записок, що мають у рамці числа 0, 1, 2, 3, 4. У цей час вчитель біля дошки, незалежно від учнів, веде розрахунки, які дадуть можливість передбачити можливу кількість таких записок. При цьому проводяться такі міркування: поява в рамці кожної записки чисел 0, 1, 2, З, 4 — події випадкові, масові. В основу розрахунку покладемо, що слова з парною і непарною кількістю букв зустрічаються однаково часто. Крім того, врахуємо, що для одного слова можливі лише дві випадкові події. I подія — слово має парне число букв (п); II подія — слово має непарне число букв (н). Для двох слів можливі чотири події (таблиця 17). ![]()
|