Переглянути всі підручники
<< < 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 > >>

 

30. На якій властивості кореня грунтується перетворення, ще призводить до пониження степеня кореня?

31. Яке з двох тверджень правильне:

1) степінь будь-якого кореня може бути понижений;

2) степінь не будь-якого кореня може бути понижений?

32. На якій властивості коренів грунтується зведення їх до спільного показника?

33. Чи треба понижувати степені коренів (якщо це можливо) перед зведенням їх до спільного показника?

34. Сформулювати правило зведення коренів до найменшого спільного: показника. " «

35. Що означає вираз «звести радикал до простішого вигляду»?

37. Які радикали називаються подібними?

38. Як додати (відняти) радикали? Проілюструйте на прикладах.

39. Як перемножити кілька коренів з однаковими показниками? Проілюструйте на прикладах.

40. Як поділити корені з однаковими показниками степенів? Проілюструйте на прикладах.

41. Як перемножити (поділити) радикали з різними показниками?

42. Яка різниця між ірраціональним виразом та ірраціональним числом?

43. Як звільнити знаменник дробу від ірраціональності, якщо цей знаменник—одночлен?

44. Як звільнити знаменник дробу від ірраціональності, якщо цей знаменник — двочлен з квадратними коренями? з кубічними коренями?

45. Як звільнитися від квадратної ірраціональності в тричленному знаменнику дробу?

46. Як звільнитися від ірраціональності в чисельнику дробу? Пояснити на прикладі.

47. Порівняйте числа (не виконуючи наближених обчислень):

 

Переглянути всі підручники
<< < 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 > >>
Сайт управляется системой uCoz