Переглянути всі підручники
<< < 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 > >>

 

9. Чи можна стверджувати, що а—арифметичний корінь з а2?

10. Чи правильно, що кубічний корінь з 125 має два знаки?

11. Вказати, яке з двох означень арифметичного кореня правильне:

1) арифметичним коренем називають корінь з невід'ємного числа;

2) арифметичним коренем наіивають невід'ємне значення кореня з невід'ємного числа.

17. Як добути корінь: з добутку? з дробу?

18. Як перемножити корені одного й того самого степеня?

19. Записати правило множення коренів з однаковими показниками аналітично (у вигляді формули).

20. Записати аналітично правило добування кореня з Дробу.

21. Як виконати ділення коренів однакового степеня? Записати це правило аналітично.

22. Як добути корінь із степеня? Записати це правило аналітично і проілюструвати його прикладами.

23. Як добути корінь із кореня? Записати це правило аналітично І проілюструвати його прикладами.

24. Перелічити властивості коренів. Кожну з них записати аналітично.

25. Як винести множник за знак радикала (кореня)?

26. З яким показником степеня можна винести за знак кореня множник?

27. Які вирази називаються ірраціональними відносно якої-не-будь букви?

28. Які властивості коренів використовують при винесенні множника за знак кореня, якщо підкореневий вираз дробовий?

29. Як називається перетворення, обернене до винесення множника за знак кореня?

 

Переглянути всі підручники
<< < 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 > >>
Сайт управляется системой uCoz